mandag 5. desember 2016

For en flaks

.... jeg slapp å hekle ferdig kant på gryteklutene. Iallefall akkurat nå.

De skal bli ferdig til jul, men jeg fikk et strikkeoppdrag. Satt og fiklet med heklekanten da jeg ble kontaktet på messenger.

Tre par pulsvarmere ønskes ferdig denne uken. De skal sendes i posten og skal frem til jul.


To par herre, og ett par dame. Jeg kastet meg over oppdraget. Nye prosjekter er alltid mye morsommere enn nesten ferdige prosjekter. Jeg hadde heldigvis garn liggende i garnboksen min. Babyull og Kid-Silk (mohair og silke). Det blir mykt og varmt.

Så nå ble haugen med UFOer litt større. Nå har jeg tre prosjekter i den haugen som skal bli julegave i år. Får ta tak i den haugen når julegaver som skal sendes i posten er unnagjort.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar