torsdag 8. desember 2016

Ferdig med et prosjekt

Ferdig med pulsvarmere og ferdig med lydboka. Så nå var det å sette i gang med å hekle kant på gryteklutene jeg avbrøt.


Men den gang ei. Under strikkingen av den siste pulsvarmeren(ja prosjektet var på vei til å bli ferdig), så ploppet det opp at jeg hadde lyst til å strikke noe til meg selv.

Gikk inn på Drops Design og søkte litt og der var det noe som ropte til meg. En hals. Denne blir mitt neste prosjekt.


Alle tråder på pulsvermerne var festet og jeg hastet over gata og inn på Coop Extra, et par nøster med Adore Alpakka fant veien hjem til meg. I løpet av 10 min var jeg klar for å legge opp til min nye hals.

Selv etter å måtte ta opp første mønsterpinne et par ganger, så er fortsatt prosjektet deilig nytt. Og gryteklutene må vente en stund til. De skal bli ferdig til jul.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar