tirsdag 13. desember 2016

En mulig smell

Strikket en hals til meg selv. Den ble ferdig og er i bruk. Da gikk jeg på en mulig smell.

Jeg syns det var så artig å strikke akkurat det mønsteret, så jeg kjøpte inn nye nøster i samme farge, skulle selvfølgelig bruke opp restegarn fra den forrige, og satt i gang med en til. Rett på. Med en gang.

Og nå sitter jeg her og strikker og strikker, mønsterlinje etter mønsterlinje, og jeg føler det tar sååååå lang tid. Og ikke nok med det. Jeg har fått det for meg at jeg skal strikke enda en. Trenger en bursdagsgave tidlig i januar. Så jeg kan strikke noe annet før jeg starter på den.

Burde kanskje ta fatt på noen uferdige prosjekter?

Men jeg tror nok det blir innkjøpt garn til en ny hals om veldig kort tid. I dag, kanskje. Den skal iallefall bli i en annen farge. Litt variasjon må det være.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar