fredag 4. november 2016

Innledning



Med denne haugen av garn fra nyttårssalget på Sparkjøp startet jeg året 2016.

















Av disse nøstene ble det mange sitteunderlag. Bl.a disse:

   

Og så ballet det på seg.
Innkjøp av garn jeg fant på salg.

Pulsvarere:

  

Kluter:

 

Og nå har det blitt over 10 sitteunderlag, over 10 pulsvarmere og en drøss med kluter. Restlageret på kluter er ca 15 stk.

Jeg har fått solgt noe av det jeg har strikket. Og resten har jeg lagt ut til salgs på epla.no


Nå er jeg så heldig at jeg om ca 4 mnd skal få et barnebarn. Så nå er det babystrikk det går i.
Og nå før jul blir det småstrikk som julegaver.

Denne bloggen vil stort sett inneholde snikksnakk om mine håndarbeidprosjekter.

Nå har jeg 7 eller 8 strikkeprosjekter på gang. Noen har bare litt igjen, som damping og innsetting av knapper. Noen mangler også festing av tråder. En jakke mangler hekling av kant. Og en babyjakke mangler ermer og halsfelling. Et strømpepar mangler en tåfelling og et annet strømpepar var litt trøblete så den første strømpen må rekkes opp noe og den andre mangler fot. Osv. osv.

Men det blir ferdig , når det skal bli ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar